„Našem selu“ nagrada za najbolju CSR kampanju

KONTAKT
  • Ana BrzakovićSektor za korporativne komunikacije Direktor, komunikacije
    Detalji
    Tel: + 381 (0)11 201 11 64 Fax: + 381 (0)11 201 11 46Pošaljite e-mail
„Našem selu“ nagrada za najbolju CSR kampanju

25. mart 2019.

Deltin projekat „Naše selo“ dobitnik je godišnje nagrade za najbolju društveno odgovornu kampanju, koju dodeljuje časopis „Diplomacy&Commerce“.

„Diplomacy&Commerce awards“ dodeljuju se kompanijama, institucijama i pojedincima za doprinos u privredi, obrazovanju, društvenoj odgovornosti, očuvanju kulturne baštine, humanitarnom radu i drugim oblastima.

Priznanje „Našem selu“ dodelio je žiri u kome su najviši predstavnici Privredne komore Srbije i drugih bilateralnih i poslovnih udruženja u Srbiji. Nagrada je svečano uručena na prijemu koji je povodom treće godišnjice „Diplomacy&Commerce” organizovan u Narodnom muzeju u Beogradu.

„Mi smo u selima Dubočane i Mala Jasikova pokrenuli inovativan projekat, kakvog do sada nije bilo. Premda smo sigurni da radimo na potpuno ispravan način, veoma nam je važna društvena podrška koju ova akcija dobija“, izjavila je na uručenju nagrade Marija Desivojević Cvetković, viši potpredsednik Delta Holdinga za strategiju i razvoj.

Projektu „Naše selo“ do sada su se priključili Erste banka, Privredna komora Srbije, austrijska ambasada u Beogradu, kompanije Keramika Kanjiža i Telekom, lokalna samouprava u Zaječaru. Interesovanje kompanija i institucija je veliko, pa se očekuje da ovaj tim uskoro bude proširen novim članovima.