Članice Delta Holdinga posluju u okviru sistema u kome poslovodstvo holdinga donosi strateške odluke i usmerava poslovanje sistema. Članice imaju autonomnost, ali i odgovornost za rezultate poslovanja.
U svim segmentima korporativne komunikacije Delta Holding nastoji da iskaže svoja visoka poslovna stremljenja i liderske pozicije koje ostvaruje na tržištu.
Kompanija se u komunikaciji rukovodi sledećim principima:
• Otvorenost
• Dijalog i dvosmerna komunikacija sa zainteresovanim grupama
• Pristupačnost za medije
• Kultura razgovora uz strogu zabranu govora mržnje
• Pravovremeno, jasno i precizno prenošenje poruke
• Upotreba svih kanala komunikacije, digitalnih i tradicionalnih
Vizuelni identitet Delta Holdinga čine materijalna, grafička sredstva, koje je Kompanija odabrala, definisala i standardizovala da bi sebe predstavila javnosti u skladu sa svojim vrednostima.
Logotip Delta Holdinga kreiran je sa ciljem da vizuelno izrazi postojanost, vitalnost i konkurentnost Kompanije i stvori pozitivnu percepciju Kompanije u javnosti.
Logotipu je pridodat slogan koji izražava misiju Kompanije: Creating Business.
Pomoćne grafičke elemente vizuelnog identiteta čini tangram sistem.
1991. - 2001.
2001. - 2015.
2016.